بازم طرفداراى جف هاردى
 
درباره وبلاگ


سلام دوستاى عزيزم من:يه دختر احساساتى،مغرور،شيطون،يه بار ديگه هم شيطون و شوخ هستم اينجا درباره ى عشقم به کشتى کج،خاطراتم و...مطلب ميزارم از طرفداراى قديمى کشتى کج وعاشق دميزم تو زمينه ى موسيقى و نقاشى استعداد دارم... و با کشتى کج زندگى ميکنم اميدوارم لحظات خوبى رو توى وبم سپرى کنيد...به لينکامم سر بزنيد مطمئن باشيد دنيا چپ نميشه...باى باى


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 68794
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 228
تعداد آنلاین : 1

my awesome house & themiz
خونه ى من و دميز
شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, :: 12:38 ::  نويسنده : Awesome!shima
ديشب Tna ديدم...جف هاردى هم اومد با همون تيپ هميشگيش...کمربند سنگين وزن و يه کمربند ديگه هم داشت ولى بازى سر کمربند سر سنگين وزنه بود...اسم رقيبش هم کريستوفر دانيالز بود بازى رو هم جف هاردى برد...

نظرات شما عزیزان:

میرحسین
ساعت18:32---23 بهمن 1391
امروز میخوام یکی از کارامونو که شراکتیه بدم به یکی از خواننده ها دعا کن همکاری کلید بخوره : )
واقعا؟؟؟؟؟؟؟ کدوم رو؟؟؟؟؟؟؟ اگه ميدونستم ميتونيم همکار شيم زودتر ميگفتم...خبرشو حتما بهم بده منتظرم...ايشالا بگيره


میرحسین
ساعت18:30---23 بهمن 1391
من باید ازت تشکر کنم که بهم اعتماد کردی و دلنوشته هاتو دادی به من : )
نه خواهش...اونى که بايد تشکر کنه منم.


میرحسین
ساعت22:30---22 بهمن 1391
یه خبر بدم دارم ...

شعر بندری که اونهمه براش وقت گذاشتیم از ارشاد مجوز نگرفت !!!! نمیدونم چرا !!!!

ولی در عوض اونو هم شراکتی ثبت میکنم بوووووووق تو سرشون....مگه مريضن؟؟؟ بعله.....خعلى خوبه......ميگم تو هم شعرات مثل شعرا منه؟ تو يه سبکن؟؟؟


سعید
ساعت17:26---21 بهمن 1391
آفرین جفبعله....

ساناز
ساعت17:10---21 بهمن 1391
آره کمر هنوز دست جفه ولی فک کنم چند هفته عقب نشون میده چون هنوز جف یه مدته مسابقه نداره
آره....خوشم مياد عين منى!آمار جفو دارى مث من آمار ميزم دسته منه....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: